Az egri call center bővítésével új munkahelyek jöttek létre
Banai Péter Benő, a Nemzetgazdasági Minisztérium államháztartásért felelős államtitkára adta át a 14 millióból megjult call centert Egerben.
A több százezer ügyfelet kiszolgáló országos központ évente mintegy 2,5 millió telefonhívást bonyolít és 33 ezer e-mailes megkeresésre válaszol, egyebek mellett családtámogatási, energiaár-támogatási és értékpapír-forgalmazási ügyekben is segíti az embereket.
Tizennégy millió forintból bővítette call centerét Egerben a Magyar Államkincstár
Dancsó József, a Magyar Államkincstár elnöke elmondta: a Magyar Államkincstár (MÁK) szerteágazó tevékenységéhez kötődő szolgáltatások elérését könnyíti meg a bővítés. A Magyar Államkincstár call centerének bővítésével 15 új munkahelyet teremtettek, így már 43-an dolgoznak a központban. Az új munkatársak képzése július 1-jével kezdődött, jelenleg a betanulás zajlik, augusztus végétől pedig már ők is \"élesben\" informálják majd az ügyfeleket.
MTI/MCOnet