„Mosolyban utazunk”- MÁV mosolyakció
A MÁV Rt. február 1-től akciót hirdet a mintegy 2800 jegyvizsgálója és az utasok körében az utasok kulturált kiszolgálása, az utas-központú szemlélet meghonosítása érdekében.
A jegyvizsgálók hozzáállása, munkájának színvonala jelentős mértékben befolyásolja a MÁV megítélését az utasok körében. Éppen ezért, az akció lényege, hogy a sok esetben az utasok által panaszolt szolgáltatási kultúrán megkíséreljen változtatni a vasúttársaság. Az utas-központú attitűd szerves része a szolgáltatási színvonal növelésének. A jegykezelők a szemléletváltás elsajátítása érdekében több képzésen vesznek részt.
A társaság februártól március 11-ig „Mosolyakció”t hirdet. A kampány során a jegykezelők arra törekszenek, hogy az utasokhoz való hozzáállásuk révén növeljék az utazó közönség elégedettségét. Az utasok elégedettségüket a „mosoly szelvény” átadásával jelezhetik. A mosoly akcióban résztvevő utasok IBUSZ utazásokat nyerhetnek. A nyereménysorsolás fődíja egy kétszemélyes, egyhetes spanyolországi nyaralás. A perforált szelvény utasnál maradó részét felmutatók minden 2005. február 28-ig megrendelt IBUSZ-utazására 15% kedvezményt kapnak, melyet a cég 2004. évi listaáraiból számít le. További információk a www.mav.hu honlapon.
A társaság februártól március 11-ig „Mosolyakció”t hirdet. A kampány során a jegykezelők arra törekszenek, hogy az utasokhoz való hozzáállásuk révén növeljék az utazó közönség elégedettségét. Az utasok elégedettségüket a „mosoly szelvény” átadásával jelezhetik. A mosoly akcióban résztvevő utasok IBUSZ utazásokat nyerhetnek. A nyereménysorsolás fődíja egy kétszemélyes, egyhetes spanyolországi nyaralás. A perforált szelvény utasnál maradó részét felmutatók minden 2005. február 28-ig megrendelt IBUSZ-utazására 15% kedvezményt kapnak, melyet a cég 2004. évi listaáraiból számít le. További információk a www.mav.hu honlapon.