Megnyílt a XII. Országos Reklámkonferencia

A fogyasztói társadalom egyre inkább a visszavonulás társadalma, ez pedig a marketingeszközök bebábozódását idézi elő. Vissza kell nyerni a fogyasztó bizalmát, ez az egyik legfontosabb feladata a szakmának - hangzott el a XII. Országos Reklámkonferencián Egerben.
Három éve kezdődött a gyümölcsöző kapcsolat a város és a reklámszövetség között. Az Európa Kulturális Fővárosa cím elnyerésében sokat segíthet a szövetség által meghirdetett óriásplakát pályázat, melynek győztes darabja határon innen és túl is népszerűsíti majd a hevesi megyeszékhelyet - hangsúlyozta dr. Nagy Imre, polgármester.
A két napos fórum plenáris- és szekció ülésein 120 magyar és külföldi előadó segítségével elemzik a legfontosabb szakmai trendeket, a magyar médiapiac helyzetét. Jacques Séguéla reklámszakember előadásában rámutatott: egyre gyanakvóbbá, agresszívebbekké válik korunk vásárlója, ezért a reklámszakma egyik legnagyobb kihívása a fogyasztói társadalom bizalmának visszaszerzése. Az egyéni vágyak felkeltésére is szükség van, ezt szolgálják az egyénre szabott termékek és a limitált szériák. A szakember hangsúlyozta: míg a tv-reklám tegnap hatásos fegyver volt, addig mára elvesztette élét és egyre többen fordulnak el tőle. Ezért a reklámnak a szórakoztatóipar integrált részévé kell válnia.
pcs