Szép? Új? Világ?

Ez a címe a Magyar Reklámszövetség kétnapos országos konferenciájának. A XII. Országos Reklámkonferencia Egerben, a Hotel Egerben várja az érdeklődőket, s a 2004. május 1-i csatlakozás utáni időszakot összegzi. Neves hazai és európai előadók segítségével elemezzük a "szép, új" reklámjövőt, így többek között az integráció várható és már bekövetkezett hatásait.
Az első napon a plenáris előadások az európai és közép-európai trendeket járják körül, a második napon elsősorban a hazai helyzetet vesszük szemügyre. Milyen árpolitikát céloztak meg a médiumok? Hogyan alakítja át a globalizációs folyamat a médiapiacot? Az amerikaival azonos méretű piac kialakulása lehetőséget teremt-e az európai székhelyű ügynökséghálózatok megerősödésére? A globalizációs folyamatok közepette van-e létjogosultsága a helyi, esetleg regionális ügynökséghálózatoknak vagy médiabirodalmaknak? Milyen jogszabályi környezetben alkothatunk reklámokat? Miként hódítanak a modern kommunikációs eszközök – miként győzhetők meg alkalmazásukról a hagyományos gondolkodású megrendelők? Mi lesz a márkák sorsa az egységesülő piacon? Lesznek-e regionális márkák? Lesz-e létjogosultságuk a lokális nemzeti márkáknak? A lokális márkák a nemzeti identitás részeivé tehetők-e?