Több pénz marketingre
Bővül az egri turisztikai kiadványok köre, Eger építészeti örökségét, az Egri Borvidéket, az egészségturizmust és Egert, mint fesztiválvárost mutatják be jövőre a tematikus prospektusok - hangzott el a Heves megyei Kereskedelmi és Iparkamara konferencia termében megrendezett turisztikai fórumon.
Protovinné Zsilinszky Erzsébet, a polgármesteri hivatal Idegenforgalmi és Kulturális irodájának vezetője tájékoztatójában elmondta: az angol és német nyelvű kiadványokat orosz és lengyel nyelven is célszerű lenne megjelentetni. A jövő évi rendezvények, megtartva a régi, bevált programokat, új elemekkel is bővülnek: például kortárs bábfesztivállal, valamint ismét megrendezik a nemzetközi katonazenekari fesztivált. Az Agria Nyári Játékok keretében pedig 6-8 előadásból álló operett és musical fesztivál várja a turistákat és a helybélieket. Az egri kistérség települései csatlakozni szeretnének az egri rendezvényekhez, tervbe vették a Kistérség Bora cím köré rendezendő programsorozat beindítását. Kovács Attila, irodavezető elmondta: maradnak a régi prospektusaik, de egy új kistérségi térképet jelentetnek meg 2005-ben. Hídvéginé Molnár Judit, az Észak-magyarországi Regionális Marketing Igazgatóság vezetője bejelentette: jövőre az idei pénz kétszeresét kapják a marketing igazgatóságok, a 9 régió az országban 1 milliárd foritot, így többet tudnak költeni a turisztikai célú programok marketingjére.
pcs
pcs