Útmutató kötet boraink kelendőbbé tételéhez - Eger

Eger - "Hazánkban a bor már évszázadok óta olyan egyedi termék, amelynek nemcsak gazdasági, hanem kulturális és turisztikai jelentősége is óriási. Megtapasztalhattuk, hogy az elmúlt évtizedben boraink hírneve sajnálatosan csökkent, és elsősorban a világpiaci helyzetük, megítélésük romlott.
Ennek bekövetkezését a nemzetközi verseny élesedésével, továbbá a hazai marketingszemlélet hiányával, nem megfelelő voltával magyarázzák a szakemberek. Az imént említetteket is figyelembe véve jelent meg a napokban az egri Eszterházy Károly Főiskola két tanárának, dr. Gaál Béla tanszékvezető professzornak és Párdányi Miklós tudományos főmunkatársnak a Bormarketing című könyve. Munkájukat az alkotók elsődlegesen a kis- és középvállalkozóknak szánták, de mások is haszonnal forgathatják a rengeteg információt felsorakoztató művet. Számos új hazai és nemzetközi elméleti, illetve gyakorlati ismeretanyagot is átnyújtanak az olvasóknak könyvükben. Abban szó esik egyebek mellett a magyarok számára leginkább versenytárs chilei, ausztrál, dél-afrikai, kaliforniai, francia és olasz borászokról is, akik jelentősen előretörtek kiváló fajtáikkal a nemzetközi borpiacon. "

(Forrás:www.hevesmegyeihirlap.hu)

Mondja el véleményét a fórumban - Útmutató kötet boraink kelendőbbé tételéhez - Eger!

Küldjön egy képeslapot ismerősének Eger városról!