Véget ért a Reklámkonferencia
A kommunikáció hazai helyzetéről, a reklám fontosságáról, a médiapiac szerepéről, kilátásairól tartottak előadásokat a szakemberek a konferencia második, záró napján.
A hét szekció ülésein párbeszédek és javaslatok jellemezték a műhelymunkát. A klasszikus reklám mellett a szponzorálásról, a termékelhelyezésről, a nyereményjátékokról és a médiatámogatásokról volt szó, s arról, hogy hazánk uniós csatlakozása miként hat a közterületi piacra. G. Németh György, a Magyar reklámszövetség elnökségi tagja, a T-Mobile Magyarország Rt. ügyvezető - igazgatója szerint érdemes volt eljönni a konferenciára, hiszen a szakma képviselőinek színe-java élt a meghívással. A vendéglátók ideális feltételeket teremtettek a Hotel Eger - Park konferencia központjában. A konferencián elhangzott, hogy 2005-ben az uniós átlagot meghaladó 4%-os növekedés várható a gazdaságban, így ez lehetőséget kínál, hogy a vállalkozások többet költsenek reklámokra.